گزارش تصویری

در هفته یازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

۴ پروژه آب و فاضلاب در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید

چهار پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 451.5 میلیارد تومان در شهرستان بافق با حضور وزیر نیرو و در قالب یازدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : ، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز چهار پروژه آب و فاضلاب را در سطح شهرستان بافق استان یزد به بهره‌برداری رساند.
طبق برنامه تصفیه‌خانه و تاسیسات جمع‌آوری و انتقال فاضلاب با احداث دو خط جریان از سه خط جریان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بافق به روش لجن فعال هوادهی گسترده با ظرفیت هفت هزار مترمکعب در شبانه روز به انضمام 6 کیلومتر خط انتقال 110 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و نصب انشعاب متناظر و جمعیت تحت پوشش 65 هزار نفر با صرف اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
بر این اساس، مخزن 10 هزار مترمکعبی این شهرستان نیز که یک مخزن بتنی و نیمه مدفون است با اعتبار 14.5 میلیارد تومان برای تامین آب در مواقع بحرانی و جبران کمبود ذخیره آب در تابستان افتتاح شد.

پروژه آب شیرین‌کن شهر بافق با ظرفیت دو هزار مترمکعب در شبانه روز  با هدف کمک به تامین پایدار آب شهر بافق و جلوگیری از بحران در زمان قطع آب انتقالی با اعتبار 5.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
همچنین در ادامه این مراسم، پروژه آبرسانی به 20 روستای شهرستان بافق با هدف تحت پوشش قراردادن هزار خانوار در قالب سه هزارنفر به بهره برداری رسید. این مجتمع آبرسانی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات تامین ملی افتتاح شد.

کد خبر: 987
  تاریخ خبر : 1400/03/25
 روابط عمومی
 964