گزارش تصویری

با حضور میدانی سرپرست شرکت آبفای یزد

آبفا در کنار شهرداری برای تخلیه آب سیلاب از معابر و منازل وارد میدان شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: نیروهای آبفای یزد با حضور جهادی در کنار شهرداری و با تلاش بی‌وقفه نسبت به تخلیه از زیرگذرها ومعابر از آب سیلاب اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ با توجه به بارش‌های سیل آسا و آبگرفتگی معابر و منازل مردم در تعدادی از شهرهای استان و دشواری کار برای شهرداری‌ها، نیروهای آبفا به منظور خدمت به مردم و رفع مشکلات در زمان کوتاه‌تری، از ابتدای هفته در حالت آماده باش قرار گرفتند و به صورت شبانه‌روزی با استفاده از تجهیزات این شرکت در حال کمک به مردم و نیروهای خدمات‌رسان شهرداری‌ها در نقاط مختلف استان هستند‌.

سرپرست شرکت آبفای یزد گفت: در همین راستا صبح امروز بازدید از مناطق مختلف شهر به خصوص حاشیه شهر صورت گرفت که متوجه آب گرفتگی و چند نقطه دیگه شدیم. با توجه به اینکه امکانات شهرداری و آتش‌نشانی جهت تخلیه آب و ساماندهی وضعیت کم و آب به داخل منازل مردم نفوذ کرده ،بلافاصله تمام تیم‌های عملیاتی شرکت  فراخونده شده و کار را به سرعت شروع کردند.

بر اساس این گزارش، عملیات پاکسازی معابر با حضور میدانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و اکیپ‌های امدادی با تجهیزات کامل از صبح امروز آغاز شده و همچنان تا پایداری وضعیت در حال انجام است.

کد خبر: 1291
  تاریخ خبر : 1401/05/07
 روابط عمومی
 1057