گزارش تصویری
   

مدیرعامل آبفای یزد به صورت مستقیم پاسخگوی درخواست‌های مردمی شد

در راستای تقویت ارتباط بی‌واسطه با شهروندان و تسریع در رسیدگی به مطالبات، جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت برخط به مشکلات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان روز چهارشنبه، هفتم آبان‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل سامانه سامد واقع در استانداری حضور یافت و به صورت برخط به بررسی مسائل، مشکلات و درخواست‌های شهروندان در حوزه آب، فاضلاب و خدمات مشترکین پرداخت.

علمدار پس از دریافت تماس‌های مردمی، ضمن بررسی موردی مشکلات مطرح‌شده، دستورات لازم برای پیگیری و رفع آن‌ها را به واحدهای مربوطه صادر کرد و بر لزوم پاسخگویی دقیق، سریع و مستمر به مطالبات مردم تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در حاشیه این برنامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای شناسایی دقیق مشکلات و تصمیم‌گیری به‌موقع در جهت بهبود خدمات‌رسانی است و تلاش ما این است که با گوش شنوا و پاسخگویی مسئولانه، اعتماد و رضایت مشترکین را بیش از پیش جلب کنیم.

علمدار در پایان خاطرنشان کرد که تداوم این تعاملات مردمی در قالب سامانه سامد و سایر بسترهای ارتباطی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش شفافیت مدیریتی دارد.

کد خبر: 2745
  تاریخ خبر : 1404/08/07
 روابط عمومی
 34