گروه های خبری
گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان روز چهارشنبه، هفتم آبانماه، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل سامانه سامد واقع در استانداری حضور یافت و به صورت برخط به بررسی مسائل، مشکلات و درخواستهای شهروندان در حوزه آب، فاضلاب و خدمات مشترکین پرداخت.
علمدار پس از دریافت تماسهای مردمی، ضمن بررسی موردی مشکلات مطرحشده، دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را به واحدهای مربوطه صادر کرد و بر لزوم پاسخگویی دقیق، سریع و مستمر به مطالبات مردم تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در حاشیه این برنامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، یکی از مؤثرترین راهها برای شناسایی دقیق مشکلات و تصمیمگیری بهموقع در جهت بهبود خدماترسانی است و تلاش ما این است که با گوش شنوا و پاسخگویی مسئولانه، اعتماد و رضایت مشترکین را بیش از پیش جلب کنیم.
علمدار در پایان خاطرنشان کرد که تداوم این تعاملات مردمی در قالب سامانه سامد و سایر بسترهای ارتباطی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش شفافیت مدیریتی دارد.












































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































