گزارش تصویری
   

اهمیت آگاهی بخشی در مدیریت مصرف آب

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو گفت: آگاهی بخشی و تبیین مسائل حوزه آب سبب همراهی مردم در مدیریت مصرف می شود.

غلامحسین مقیمی اسفندآبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در دیدار با مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد به نقش روابط عمومی‌ها برای دستیابی به این مهم اشاره کرد و گفت: ما باید از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم در موضوع مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب استفاده کنیم تا مردم به ارزش اقتصادی آب و مشکلات ناشی از کمبود آن پی برده و در انجام برنامه ها همراه ما باشند.

او ضمن قدردانی از عملکرد مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان در تامین آب پایدار و خدمت رسانی به مردم، افزود: بی تردید گذر از بحران ها و چالش ها، همچنین نهادینه کردن باور مدیریت مصرف آب بین آحاد جامعه، حاصل همدلی و همراهی شما بزرگواران بوده است.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد و تلاشهای کارکنان و مدیر روابط عمومی این شرکت، تسلط، خلاقیت و توانمندی را لازمه فعالان عرصه روابط عمومی بیان کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد، می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان و امید در جامعه باشد.

کد خبر: 2297
  تاریخ خبر : 1403/10/12
 روابط عمومی
 208