گزارش تصویری
   

پاسخگویی بی‌واسطه مدیران آبفای یزد به مطالبات مردمی در میز خدمت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: میز خدمت این شرکت با حضور مدیران و کارشناسان در محل برگزاری نماز جمعه برگزار و طی آن مسائل و درخواست‌های مردمی در حوزه آب و فاضلاب به‌صورت حضوری بررسی و پیگیری شد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به برگزاری میز خدمت این شرکت گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی و ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم، میز خدمت آبفا در محل برگزاری نماز جمعه برپا شد.

او افزود: در این برنامه، مدیران و کارشناسان شرکت به صورت رو در رو با شهروندان دیدار کرده و مسائل و درخواست‌های آنان در زمینه تأمین و توزیع آب، مشکلات شبکه، خدمات فاضلاب و سایر موضوعات مرتبط را بررسی کردند.

علمدار خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به مردم، تسهیل در پیگیری مشکلات و ارائه راهکارهای فوری برای رفع دغدغه‌های آبی استان بود.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد در پایان تأکید کرد: برگزاری میز خدمت در مکان‌های عمومی از جمله نماز جمعه، موجب افزایش اعتماد عمومی و تقویت ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان می‌شود و تداوم آن در دستور کار شرکت قرار دارد.

کد خبر: 2652
  تاریخ خبر : 1404/06/02
 روابط عمومی
 58