گروه های خبری
گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ همزمان با نشست خبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت هفته صرفهجویی در مصرف آب، جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانهای استان با اهدای لوح سپاس، از خدمات و اقدامات جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، در توسعه زیرساختهای آبرسانی و ارتقای خدمات این شرکت تجلیل کردند.
در متن این لوح، از مدیریت اثربخش، برنامهریزی راهبردی و تلاشهای شبانهروزی مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفا در اجرای پروژههای زیربنایی، بهویژه توسعه مخازن ذخیره آب، تقویت زیرساختهای آبرسانی و پیشبرد طرحهای عمرانی حوزه آب و فاضلاب استان قدردانی شده است.
اصحاب رسانه استان یزد در این لوح تأکید کردهاند که اجرای این پروژههای ماندگار، گامی مؤثر در تأمین پایدار آب شرب، افزایش تابآوری شبکههای آبرسانی، ارتقای کیفیت خدمات و تحقق اهداف توسعهای استان بوده و جلوهای از تعهد، تخصص و روحیه جهادی مجموعه آبفای یزد در خدمترسانی به مردم است.
این تقدیرنامه در پایان نشست خبری هفته صرفهجویی در مصرف آب و در فضایی صمیمانه با حضور اصحاب رسانه استان به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اهدا شد.










































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































