گزارش تصویری
   

میز خدمت؛ فرصتی برای پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم

مدیر امور آبفای اردکان از برگزاری میز خدمت و ارتباط مردمی این شرکت همزمان با نماز جمعه خبر داد و تأکید کرد: این برنامه فرصتی مغتنم برای خدمت رسانی شفاف و حل سریع مشکلات مردم است.

مروتی مدیر امور آبفای اردکان گفت: میز خدمت و ارتباط مردمی این امور به منظور پاسخگویی بی واسطه به شهروندان و رسیدگی به درخواستهای آنان روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برپا شد.

او برپایی میز خدمت در جمع نمازگزاران را، رویکردی مردمی و اثربخش برای شنیدن صدای شهروندان و رفع موانع پیشروی آنان دانست و افزود: ما معتقدیم حضور مستقیم در میان مردم و تعامل چهره به چهره، اعتماد عمومی را تقویت کرده و امکان حل سریعتر مشکلات را فراهم می کند.   

مدیر امور آبفای اردکان آگاهی بخشی به مردم درباره مدیریت مصرف را بخش جدایی ناپذیر اقدامات شرکت آبفا بیان کرد و ادامه داد: ما تلاش می کنیم در کنار رفع مشکلات، فرهنگ استفاده بهینه از منابع آب را نیز نهادینه کنیم. 

کد خبر: 2485
  تاریخ خبر : 1404/02/13
 روابط عمومی
 50