گزارش تصویری

ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در آب و فاضلاب استان یزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با قدردانی از تلاشهای مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRMآبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 156 هزار تماس تلفنی در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است.

 او خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره 122 عنوان کرد و افزود: تعداد 33 هزار و 655 تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته شده است که منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین  شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش داشته است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 25 هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ های امدادی بیش از 25 هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد.

 علمدار با بیان اینکه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌باشد، اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.

کد خبر: 2205
  تاریخ خبر : 1403/08/07
 روابط عمومی
 307