گروه های خبری
گزارش تصویری

شرکت تعاونی مصرف کارکنان آبفای استان یزد؛
تحولی چشمگیر در رفاه کارکنان با ارائه خدمات نوین و شفافیت مالی
شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت آبفا استان یزد با اجرای طرحهای نوین نظیر سامانه خرید آنلاین، حواله الکترونیک و گسترش ساعت کاری، گامهای بلندی در جهت بهبود رفاه و رضایت پرسنل برداشته است. این اقدامات که با شفافیت مالی و دسترسی آسان همراه شده، الگویی موفق در مدیریت خدمات به کارکنان محسوب میشود.

وزیر نیرو در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب کشور:
بازچرخانی آب در تمامی مناطق کشور با جدیت پیگیری و انجام شود/ اسراف آب به صرف پرداخت پول یک تفکر اشتباه است
وزیر نیرو در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اهمیت حفظ منابع آبی و اصلاح الگوی مصرف، از برنامههای وزارت نیرو برای کاهش هدررفت، توسعه فناوریهای نوین، تقویت همکاری با دانشگاهها و جذب سرمایهگذاری در صنعت آب و فاضلاب خبر داد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
رشد و تعالی شرکتهای آب و فاضلاب از اهداف مهم سال آینده است/ رونمایی از "کار"، شعار سال ۱۴۰۴
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب با تأکید بر لزوم سیاستگذاری کلان و برنامهریزی هدفمند، رشد و تعالی این صنعت را محور اصلی این نشست عنوان کرد.

ارتقای خدمات غیرحضوری آبفا یزد؛
ارائه تمامی خدمات فروش و پس از فروش شرکت آبفا فقط با یک تماس تلفنی
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا یزد (CRM) به عنوان پل ارتباطی مطمئن و کارآمد تمامی خدمات فروش و پس از فروش را بصورت غیرحضوری و شبانه روزی از طریق درگاه تلفنی سه رقمی 122 به شهروندان ارائه می نماید.

مدیر دفتر حراست و امورمحرمانه شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛
ضریب حفاظتی تاسیسات آبرسانی در شهر یزد در بالاترین سطح استاندارد است.
دهقان منشادی گفت: با اقدامات جهادی این شرکت در سطح استان، ضریب حفاظتی تاسیسات آبرسانی در شهر یزد در بالاترین سطح استاندارد است و اقدامات اصلاحی در سایر شهرستانهای استان نیز در حال اجرا است.

ایجاد زیرساختهای مناسب برای مراکز 122، زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان
مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: ایجاد زیرساختهای مناسب برای مراکز 122، زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان می تواند موجب تحقق هر چه بیشتر اهداف و زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.