گزارش تصویری

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد خبر داد؛

بیش از 11 هزار و پانصد متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان میبد

دشتی از اصلاح و توسعه بیش از 11 هزار و پانصد متر شبکه آبرسانی در شهرستان میبد با هدف تامین آب پایدار خبر داد.

دشتی مدیر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد به تشریح عملکرد آبفای این شهرستان در بخش های مختلف در شش ماه نخست امسال پرداخت و گفت: از ابتدای امسال 617 فقره انشعاب آب نصب شد که با این تعداد کل انشعابات نصب شده آب در این شهرستان به 58 هزار و 50  فقره رسید.  

او به اجرای 2 هزار و 530 متر خط انتقال آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: 54 فقره نصب سیفون فاضلاب و 173 فقره انشعاب فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و استفاده مجدد در صنعت و فضای سبز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد ادامه داد: یک مورد حادثه خط انتقال، 112 مورد حادثه شبکه توزیع و حدود 800 مورد حادثه انشعاب در حوزه شهری و روستایی از سوی این امور از ابتدای امسال رسیدگی و رفع شد.
دشتی آب شرب مصرفی 125هزار نفر جمعیت این شهرستان را در شش ماهه نخست امسال حدود هفت میلیون متر مکعب عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان حدود سه میلیون متر مکعب آن از خط انتقالی و حدود چهار میلیون متر مکعب آن ازآب چاه های منطقه تامین شده است.

او فروش 682 فقره انشعاب آب، تعویض و استانداردسازی 700 فقره کنتور، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه با برق اضطراری و تامین برق سه حلقه چاه را از دیگر اقدامات انجام شده این امور از ابتدای امسال بیان کرد.

کد خبر: 2152
  تاریخ خبر : 1403/06/26
 روابط عمومی
 43