گزارش تصویری
   

آبفای یزد برای دومین سال متوالی رتبه نخست کشوری را در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین کسب کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از کسب رتبه نخست این شرکت در میان شرکت‌های آبفا کشور، در زمینه پاسخگویی سریع و دقیق به استعلامات مردمی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به نتایح مطلوب این شرکت در ارزیابی کشوری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، گفت: گروه املاک و مستغلات دفتر حقوقی و قراردادهای شرکت آبفا استان یزد، برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در ثبت، تعامل و پاسخگویی سریع به سرویس‌های الکترونیکی این سامانه شده است.

او با تأکید بر ضرورت تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی افزود: در بازه یک‌ساله، ۵۸۹ استعلام در استان یزد به ثبت رسیده که با میانگین زمان پاسخگویی ۵ روزه، بهترین عملکرد را در سطح کشور ارائه کرده‌ و این موفقیت، نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران ما و عزم جدی در ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت به مردم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به کارکرد مهم سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تصریح کرد: این سامانه علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات و مجوزهای زمین‌محور، ابزار مؤثری در پایش و جلوگیری از تخلفات حوزه اراضی از جمله ساخت‌وساز غیرمجاز، تغییر کاربری، تصرف غیرقانونی و فروش اراضی ملی و دولتی به‌شمار می‌رود.

علمدار در پایان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه حقوقی و املاک شرکت گفت: حفظ حقوق بیت‌المال، صیانت از منابع عمومی و پاسخگویی شفاف به مردم، مهم‌ترین اولویت‌های ما در تداوم این مسیر خدمت‌رسانی خواهد بود.

کد خبر: 2600
  تاریخ خبر : 1404/04/25
 روابط عمومی
 34