گروه های خبری
گزارش تصویری

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به نتایح مطلوب این شرکت در ارزیابی کشوری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، گفت: گروه املاک و مستغلات دفتر حقوقی و قراردادهای شرکت آبفا استان یزد، برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در ثبت، تعامل و پاسخگویی سریع به سرویسهای الکترونیکی این سامانه شده است.
او با تأکید بر ضرورت تسریع در روند پاسخگویی به درخواستهای مردمی افزود: در بازه یکساله، ۵۸۹ استعلام در استان یزد به ثبت رسیده که با میانگین زمان پاسخگویی ۵ روزه، بهترین عملکرد را در سطح کشور ارائه کرده و این موفقیت، نتیجه تلاش شبانهروزی همکاران ما و عزم جدی در ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت به مردم است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به کارکرد مهم سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تصریح کرد: این سامانه علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات و مجوزهای زمینمحور، ابزار مؤثری در پایش و جلوگیری از تخلفات حوزه اراضی از جمله ساختوساز غیرمجاز، تغییر کاربری، تصرف غیرقانونی و فروش اراضی ملی و دولتی بهشمار میرود.
علمدار در پایان با قدردانی از تلاشهای مجموعه حقوقی و املاک شرکت گفت: حفظ حقوق بیتالمال، صیانت از منابع عمومی و پاسخگویی شفاف به مردم، مهمترین اولویتهای ما در تداوم این مسیر خدمترسانی خواهد بود.