گروه های خبری
گزارش تصویری

طلایی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با ابراز رضایت از عملکرد این مرکز، بر اهمیت تقویت زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در جهت بهبود خدماترسانی تأکید کرد و ضمن بررسی عملکرد شرکت آبفای استان یزد در ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی با تقدیر از تلاشهای شبانهروزی کارکنان آبفا و مدیرعامل از کارکنان این مرکز تجلیل و برای آنها در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز طی این بازدید گزارشی جامع از وضعیت منابع آبی استان، ارتفاع مخازن ذخیره آب و چالشهای موجود در مدیریت شبکه توزیع آب ارائه کرد.
او با تأکید بر اهمیت پاسخگویی سریع و مؤثر به درخواستهای مردمی، نقش مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا را در بهبود خدماترسانی به مشترکین را کلیدی دانست و کسب رضایتمندی همشهریان را حاصل تلاش همکاران اعلام کرد.
مدیرعامل آبفای استان در ادامه، قابلیتهای این مرکز را در ارائه خدمات تشریح کرد و گفت: این مرکز علاوه بر رسیدگی به حوادث و فوریتهای آب و فاضلاب، وظایف مهمی اعم از ارائه خدمات 24 گانه فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری شکایات، گشت آب، راهنمایی قبوض و پیگیری درخواستهای مردمی را نیز بر عهده دارد.
گفتنی است؛ در این بازدید، فرآیند گزینش کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش ارائهشده، این کارشناسان از طریق آزمونهای تخصصی و دورههای آموزشی مستمر انتخاب میشوند و با مهارتهای ارتباطی بالا با صبوری و بردباری، پاسخگوی تماسهای مردمی در حوزههای مختلف هستند.

1403/10/12