گزارش تصویری
   

برگزاری دوره آموزشی تخصصی خدمات مشترکین در شرکت آبفای استان یزد

مدیر منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت آبفای استان یزد از برگزاری دوره آموزشی تخصصی خدمات مشترکین برای کارشناسان پاسخگویی مرکز crm این شرکت خبر داد.

هنرور مدیر منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت آبفای استان یزد گفت: به‌منظور افزایش کیفیت پاسخگویی و ارتقای سطح دانش کارشناسان پاسخگویی مرکز crm این شرکت، دوره آموزشی تخصصی خدمات مشترکین، شامل مباحث فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، طی دو روز  برگزار شد.

او افزود: در این دوره، کارشناسان با روش های محاسبه قبوض و فرایند های فروش انشعاب آشنا شدند تا بتوانند با دقت و سرعت بیشتری به درخواست‌های مشترکان رسیدگی کنند.

مدیر منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مشترکان می‌توانند با تماس با شماره 122، بدون نیاز به مراجعه حضوری، درخواست‌های خود را به‌راحتی ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر: 2354
  تاریخ خبر : 1403/11/22
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/11/22
 روابط عمومی
 1009