گزارش تصویری

برگزاری دوره مهارت افزایی دستگاه های اجرایی استان یزد

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری دوره مهارت افزایی ویژه ائمه جماعات و دبیران نماز دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ضیاء زینی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد گفت: دومین دوره مهارت افزایی ویژه ائمه جماعات و دبیران نماز دستگاه های اجرایی استان با حضور استاد آیتی با موضوع شیوه های دعوت و جذب نسل نو به نماز برگزار شد.

آیتی سخنران این دوره نیز با بیان اینکه بیشترین اثر تربیتی را والدین بر روی فرزندان می گذارند، گفت: والدین به عنوان بهترین الگو می توانند بیشترین تاثیر را در پایبندی فرزندان به نماز و عقاید دینی داشته باشند.

او بهترین زمان برای تربیت فرزندان را زیر شش سال عنوان کرد و افزود: مهمترین ویژگی کودکان زیر شش سال تقلید کردن است و به همین دلیل تربیت در این دوران بسیار آسان می باشد و 70 درصد شخصیت فرزندان در این دوره شکل می گیرد.

آیتی نوع گفتار، نوع رفتار و نوع واکنش والدین به اتفاقات و موضوعات پیرامون زندگی را در شکل گیری شخصیت فرزندان مهم برشمرد و ادامه داد: والدین با در اختیار داشتن سه اصل مهم که شامل بهترین زمان، بیشترین زمان و بهترین وسیله برای تربیت فرزندان که محبت است می توانند بیشترین نقش را در تربیت فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر: 2147
  تاریخ خبر : 1403/06/21
 روابط عمومی
 45