گزارش تصویری

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبفای استان یزد

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در این شرکت برگزار می شود.

ضیاء زینی فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطر حماسه آفرینان ایران اسلامی در ۸هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، کوهنوردی، پیاده روی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و همچنین تقدیر از بسیجیان نمونه و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله برنامه های این هفته در سطح شرکت و امور و ادارات تابعه است.

او بر برگزاری باشکوه مراسمات هفته دفاع مقدس و نهادینه سازی فرهنگ شهادت و جانفشانی تاکید کرد و افزود: باید یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و آن همه جانبازی و جانفشانی را در افکار نسل امروز که شاید آن پایمردی ها و رشادتها را به عینه شاهد نبودند نهادینه کنیم تا ارزش های دفاع مقدس همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: ترویج روحیه ی ایثارگری و فداکاری که در فرهنگ ایرانی- اسلامی ریشه دارد، به یقین با یادآوری حماسه سازیهای دوران دفاع مقدس و همچنین تکریم خانواده ی معزز شهدا و جانبازان و قدردانی از فداکاری های ایثارگران عزیز محقق می شود.

کد خبر: 2146
  تاریخ خبر : 1403/06/21
 روابط عمومی
 40