گزارش تصویری

برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان یزد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان یزد به منظور تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ با حضور صددرصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ مجمع عمومی عادی صاحبان سهام این شرکت به ریاست علویان صدر معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، بهرامی مدیر کل دفتر مجامع عمومی شرکت مهندسی آبفا کشور، و با حضور جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفا استان یزد و سایر اعضاء هیات مدیره در سالن جلسات شرکت مهندسی آبفا کشور، با ارتباط ویدئو کنفرانسی بصورت همزمان با دیگر معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد.  

 مدیر عامل شرکت آبفا استان یزد در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد حوزه های مالی و پشتیبانی، منابع انسانی، فنی و مهندسی و مشترکین در سال 1402 ارائه نمود. 

علمدار در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد درآمدها و هزینه ها، منابع و مصارف سرمایه ای، اهم چالش های شرکت و برنامه ها و راهکارهای رفع آن و همچنین برنامه های آینده هیات مدیره پرداخت. 

علویان صدر، رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور نیز بر لزوم کاهش هزینه های غیر ضروری و پیگیری وصول مطالبات تاکید و حصول موفقیت در عملکرد این شرکت را مرهون تعامل مسئولان و تلاش های مستمر معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان توصیف کرد.

لازم بذکر است در این مجمع گزارش صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ شرکت آبفای استان یزد مقبول ارائه شد.

کد خبر: 2145
  تاریخ خبر : 1403/06/19
 روابط عمومی
 136