گزارش تصویری

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد طی پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام خدمت شهید رجایی و شهید دکتر باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت و به ویژه همکاران خدوم و متعهد شرکت آبفای استان یزد تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ این سرزمین همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیر مردانی بوده که تمام هم و غم شان خدمت به مردم و اعتلای نام بلند ایران اسلامی بوده است؛ کسانی که غیر خدا هیچ ندیدند.


امروز در دولت وفاق ملی نیز با پایبندی به آرمان های امام شهیدان، شهیدان والامقام و منویات و رهبری های خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور تداوم دارد.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان و پرسنل مجموعه آبفای استان یزد تبریک می گویم و توفیق بیش از پیش همه خادمان مردم را از آستان خداوند قادر متعال خواهانم.

 

کد خبر: 2125
  تاریخ خبر : 1403/06/02
 روابط عمومی
 73