گزارش تصویری

تجلیل از همکار آزاده سرافراز در سالروز ورود آزادگان به میهن

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با خانواده جانباز و آزاده محمدرضا مرتضایی دیدار و گفتگو کرد.

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد در این دیدار که با همراهی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا انجام شد، با تبریک فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز آغاز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: اسرا در صف اول مقاومت ملت ایران استوار ایستادند و امام امت در مورد اسرا برای نخستین بار عنوان آزادگان را به کار بردند.

او آزادگان را ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب معرفی کرد و افزود: آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یز در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از صبر و استقامت خانواده جانباز و آزاده محمدرضا مرتضایی، از همکاران بازنشسته آزاده شرکت آبفا قدردانی کرد.

گفتنی است محمدرضا مرتضایی در تک دشمن در منطقه شلمچه در سال 1367    به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و بعد از 28 ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشت. 

کد خبر: 2116
  تاریخ خبر : 1403/05/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/05/28
 روابط عمومی
 111