گزارش تصویری

آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه توزیع آب شرب دهستان اسفندار

مدیر امور آبفای ابرکوه از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه توزیع آب شرب دهستان اسفندار از توابع بخش بهمن این شهرستان خبر داد.

عظیمی مدیر امور آبفای ابرکوه گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه توزیع و همچنین اصلاح قطر لوله برای افزایش حجم انتقال آب بمنظور توزیع مناسب و عادلانه بین مشترکین، چهار هزار و 310 متر از شبکه توزیع آب دهستان اسفندار تعویض و بازسازی می شود. 

او از 240 مورد استانداردسازی انشعابات و تاسیسات قدیمی و فرسوده در این دهستان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه 900 خانوار از روستاهای اسفندآباد و اسدآباد با جمعیت هزار و 500 نفر از آب شرب پایدار بهره مند می شوند. 

مدیر أمور آبفای شهرستان ابرکوه هزینه اجرای این پروژه را 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی عنوان کرد و ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستاها شامل 2 هزار و 260 متر لوله 63  میلیمتر، هزار و  30متر لوله90 میلیمتر و هزار و 20 متر لوله110 میلیمتر است که بیشتر در بافت قدیم روستای اسفند آباد اجرا می شود که با این اصلاح و بازسازی، 70 درصد لوله های فرسوده شبکه توزیع آب این دهستان تعویض می شود.

 

کد خبر: 2115
  تاریخ خبر : 1403/05/28
 روابط عمومی
 67