گزارش تصویری
   

مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد؛ دروازه جامع خدمات‌رسانی به مشترکین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تشریح خدمات مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان، از آمادگی کامل این مرکز برای پاسخگویی و رسیدگی به نیازها و خدمات فروش و پس از فروش، حوادث، پیگیری شکایات و انتقالات بصورت شبانه روزی خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با معرفی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان و درگاه  تلفنی ۱۲۲ به‌عنوان مرجع اصلی ارتباط شهروندان با آبفا، گفت: این مرکز  ارائه خدمات گسترده و متنوع، دسترسی آسان و سریع مشترکین به همه امور حوزه آب و فاضلاب را فراهم کرده است.

او افزود: درگاه تلفنی ۱۲۲ به‌عنوان دروازه جامع خدمات‌رسانی آبفا، در هفت بخش اصلی طراحی شده که شامل اعلام حوادث شبکه آب، مشکلات شبکه فاضلاب، پرداخت قبوض و اعلام رقم کنتور، خدمات فروش و پس از فروش ، ثبت و پیگیری انتقادات و شکایات، اعلام مصرف غیرمتعارف و گزارش انشعابات غیرمجاز و گشت آب همچنین دریافت سوالات متداول و ارتباط مستقیم با کارشناسان راهنمایی و پاسخگویی در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی ایام هفته می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأکید بر اهمیت تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات، تصریح کرد: راه‌اندازی و توسعه این مرکز  در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین، کاهش مراجعات حضوری و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات صورت گرفته است.

علمدار خاطرنشان کرد: درگاه ۱۲۲ به‌عنوان پل ارتباطی اصلی بین شهروندان و شرکت آبفا، به صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته آماده خدمت‌رسانی است و نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و شفافیت پاسخگویی دارد.

کد خبر: 2649
  تاریخ خبر : 1404/05/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1404/05/28
 روابط عمومی
 60