گروه های خبری
گزارش تصویری

شاکری مدیر امور آبفای شهرستان تفت با بیان اینکه ارتباط چهره به چهره با مردم نقش مهمی در شناسایی مسائل و بهبود فرآیندهای خدماترسانی دارد، گفت: برگزاری میز خدمت، فرصتی است تا بدون واسطه و در فضایی صمیمی، پاسخگوی دغدغهها، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان باشیم.
او افزود: حضور در بین مردم و شنیدن مستقیم سخنان آنها، نه تنها به رفع سریعتر مشکلات کمک میکند، بلکه زمینهساز افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان نیز است.
مدیر امورآبفای تفت با اشاره به استقبال مردم از این برنامه، تأکید کرد: این روند تداوم خواهد داشت و تلاش میکنیم با حضور میدانی در نقاط مختلف شهرستان، خدماترسانی را هرچه بهتر و مؤثرتر انجام دهیم.
گفتنی است؛ این برنامه همزمان با برگزاری نماز دشمنشکن جمعه و در فضایی معنوی برگزار شد و شهروندان با مراجعه به میز خدمت، مسائل مرتبط با حوزه آب و فاضلاب را مطرح و پاسخهای لازم را دریافت کردند.