گزارش تصویری

برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان یزد

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان یزد به میزبانی این شرکت خبر داد.

ضیاء زینی فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری همایش پیوند مقدس با حضور فرماندهان پایگاههای بسیج و جمعی از مسئولین فرهنگی صنعت برق آب و برق استان برگزار شد.

او کسب مهارتهای لازم برای تحکیم بنیاد خانواده را ضروری دانست و افزود: به همین منظور همایش پیوند مقدس با هدف ارائه راهکارهای انتخاب درست در جهت ازدواج فرزندان و مهارتهای تشکیل و تداوم زندگی به میزبانی پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان برگزار می شود.

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان یزد از حضور خدامی کارشناس و مشاور خانواده در این همایش خبر داد و اظهار داشت: خانواده صنعت آب و برق استان برای شرکت در این همایش می توانند به همراه فرزندان بالای 16 سال، روز چهارشنبه 11 مهرماه بعد از نماز مغرب در سالن شهید عباس پور برق منطقه حضور بیابند. 

زینی ادامه داد: برپایی نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب و معرفی سایت WHOISEMAMMAHDI.com به منظور آشنایی بیشتر همکاران و خانواده ها درباره ظهور امام زمان ( عج ) در حاشیه این همایش از دیگر مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است در پایان این نشست فرماندهان پایگاههای بسیج و مسئولین فرهنگی صنعت برق آب و برق استان از نمایشگاه دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان بازدید کردند.

کد خبر: 2166
  تاریخ خبر : 1403/07/09
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/07/09
 روابط عمومی
 249