گزارش تصویری

ضرورت ایجاد بستر ارتباطی مناسب بین مراکز خدمت‌رسان شهری

مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ایجاد بستر ارتباطی مناسب بین مراکز خدمت‌رسان شهری می تواند موجب تحقق هر چه بیشتر مدیریت جامع شهری و زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.

مهدی سوری مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه هم‌اندیشی که بین مدیران مراکز 122 و 137 استان یزد برگزار شد، گفت: در این جلسه ضمن برنامه ریزی برای ایجاد هم‌افزایی بین سازمانی، پیرامون انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بحث و تبادل نظر شد.
 
او افزود: تعاملات و ایجاد هم افزایی بین سازمانها و شرکت‌هایی که زیرساخت خدمات شهری را در دست دارند موجب افزایش سرعت عمل در جلوگیری از هدر رفت آب در حوادث می شود.

مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر پیاده سازی الگوی صحیح و فرهنگ مدیریت مصرف آب در شهرها تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از مسائل مشترک در ارائه خدمات مربوط به دو مرکز، با چابکی، نگاه مشترک و اصولی رفع، و مجموع این اقدامات، موجب ایجاد اطمینان خاطر و آرامش شهروندان از ارائه خدمات شبانه روزی و نیز افزایش رضایتمندی آنها می شود. 

 سوری اظهار داشت: از دیگر مباحث ارائه شده در این جلسه می توان به ضرورت ایجاد کارگروه خدمات جامع شهری با حضور تمامی متولیان امر در استان یزد و نیز ایجاد وب سرویس دو طرفه بین مراکز 122 و 137 اشاره نمود.

کد خبر: 2122
  تاریخ خبر : 1403/05/30
 روابط عمومی
 50