گزارش تصویری

حضور کارکنان شرکت آبفای استان یزد در راهپیمایی روز قدس

مدیر عامل و جمعی از معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت آبفای استان یزد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت نموده و جنایات رژیم صهیونستی را محکوم کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفا ی استان یزد به اتفاق جمعی از  از کارکنان ستادی این شرکت ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت نموده  و  جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

وی ضمن ابراز تاسف از جنایات فجیع رژیم منحوس صهیونیستی در غزه اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)وعده دادند، به یاری خداوند با موج عظیم بیداری اسلامی، نابودی اسرائیل غاصب و آزادی قدس عزیز نزدیک است و روزی فرا می رسد که مسلمانان جهان همراه با مردم فلسطین در قدس عزیز به نماز جماعت خواهند ایستاد و آن روز، روزی است که اسرائیل از صحنه ی روزگار محو شده است.

همچنین مدیران و کارکنان امور و ادارات آبفا ی شهرستانها نیز با شرکت در راهپیمایی جمعه آخر ماه رمضان که توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز قدس نام گرفته است، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین اشغالی و کرانه باختری را محکوم نمودند.

کد خبر: 1526
  تاریخ خبر : 1402/01/26
 روابط عمومی
 310