گزارش تصویری

بهره‌برداری از خط انتقال آب میبد در دهه فجر سال جاری

استاندار یزد به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی پروژه‌های آبی در شهرستان یزد، مهریز، میبد و اردکان بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ صبح امروز جمعی از مسئولین استانی به همراه استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از روند اجرایی پروژه‌های مهم شرکت آبفا در شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد و اردکان بازدید کردند.
علمدار مدیرعامل شرکت آبفا یزد طی این بازدید، گزارشی از روند اجرایی، درصد پیشرفت و مدت‌زمان اجرایی پروژه‌ها ارائه کرد.
وی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در شهرستان میبد، افزود: پروژه خط انتقال آب شهرستان میبد به طول 18 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال تا دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
علمدار اظهار داشت: همچنین در تلاشیم با پیگیری‌های لازم و تأمین منابع مالی، روند اجرایی پروژه‌های آبی در استان یزد را تسریع بخشیده تا درصدی از معضل کم‌آبی استان رفع گردد.
فاطمی استاندار یزد نیز با بیان اینکه در حوزه آب در استان یزد اقدامات بسیار خوب و مفیدی در حال اجرا است، افزود: خوشبختانه پروژه‌های آبی در استان و شهرستان‌های یزد از درصد پیشرفت بالا و قابل‌قبولی برخوردار است که پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها، گامی مؤثر در بهبود آب شرب استان برداشته شود.
لازم به ذکر است که استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های آبی، صبح امروز از روند اجرایی خط انتقال آب و آبرسانی به میبد، مخزن باغ خان، مخزن خیرآباد و مخزن ذخیره آب غدیر نیز بازید کردند.

کد خبر: 1569
  تاریخ خبر : 1402/03/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 692