گزارش تصویری

در آستانه روز خبرنگار؛

دیدار معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب یزد با رئیس انجمن صنفی مدیران پایگاه های خبری و سرپرست خبرگزاری های استان یزد

در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار معاون خدمات مشترکین و درآمد به اتفاق مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از دفتر انجمن صنفی مدیران پایگاه های خبری و سرپرست خبرگزاری های استان یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار معاون خدمات مشترکین و درآمد به اتفاق مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از دفتر انجمن صنفی مدیران پایگاه های خبری و سرپرست خبرگزاری های استان یزد بازدید کردند.
علی جعفری معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا ضمن تبریک روز خبرنگار به اهمیت شغل آن ها اشاره کرد و گفت: خبرنگاران طلاییه داران جامعه هستند که با قلم و ابزار خود واقعیت های جامعه رو به گوش مردم می رسانند.
وی افزود: خوشبختانه در استان یزد نیز خبرنگاران هم پای مدیران در شرایط مختلف و بعضا سخت، در تلاش هستند تا نیاز های استان را به گونه ای اطلاع رسانی و برطرف کنند که همین امر اهمیت شغل آن ها را دو چندان می کند
ضیا زینی مدیر روابط عمومی شرکت آبفای یزد نیز در این نشست از همکاری خبرنگاران با حوزه روابط عمومی تقدیر و خواستار تعاملات بیشتر شد.
گفتنی است در پایان این محفل صمیمی از مسعود میرجلیلی به عنوان رئیس انجمن، نیره شفیعی پور سرپرست روزنامه مهر و اعظم السادات میرجلیلی خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایکنا با اهدای لوح و جوایز نفیس تقدیر شد.

کد خبر: 1673
  تاریخ خبر : 1402/05/16
 روابط عمومی
 438