گزارش تصویری

ثبت و پاسخگویی بیش از 262 هزار تماس تلفنی با شماره 122

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: بیش از 262 هزار تماس تلفنی از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال 1402 ثبت و پاسخگویی شد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در 10 ماهه نخست امسال تعداد 262 هزار و 361 تماس از طریق شهروندان با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM ) ثبت و رسیدگی شده است.  
 
او افزود: از این تعداد 89 هزار و 749 تماس بصورت خویش خدمت ؛ شامل پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، اطلاع رسانی مدارک و سوالات متداول و 172 هزار و 612 تماس از سوی کارشناسان این مرکز بصورت 24 ساعته و در طول ایام هفته ثبت و پاسخگویی شده است.   
 
   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال بیش از40 هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به این مرکز اعلام که توسط اکیپ های امدادی آب و فاضلاب رفع  شده است.  
 
علمدار گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.

کد خبر: 1844
  تاریخ خبر : 1402/11/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/16
 روابط عمومی
 298