گزارش تصویری

آماده باش کامل اکیپ های امدادی آب و فاضلاب استان یزد در ایام نوروز

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از آماده باش 78 اکیپ امدادی دفتر نگهداری و تعمیرات این شرکت در ایام نوروز خبر داد.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطیلات این ایام، 78 اکیپ نوروزی دفتر نگهداری و تعمیرات بصورت پیمانی  در 12 شهرستان و 601 روستای استان آماده خدمات رسانی به مشترکین به صورت شبانه روزی هستند.

او از بازدید شیرآلات شبکه توزیع به منظور مدیریت شبکه در ایام ماه رمضان و نوروز خبر داد و افزود: اکیپ های دفتر نگهداری و تعمیرات استان با هدف نظارت مستمر بر تولید و توزیع عادلانه آب شرب و بازدید و سرکشی از تاسیسات تحت پوشش، نسبت به برقراری کشیک به مرکزیت ستاد (شبانه روزی) و امور شهرستان ها اقدام نموده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: مهمترین اقدامات این اکیپ ها رفع سریع شکستگی انشعابات، رفع حوادث شبکه توزیع و خط انتقال آب، رفع نقص تاسیسات آبرسانی، نظارت مستمر بر کمیت وکیفیت توزیع آب و حصول اطمینان از عملیات گندزدایی است.

علمدار ادامه داد: قبل از سال جدید 116 مخزن استان جهت اطمینان از بهداشت و سلامت آب شستشو و گندزدایی شد.

او با بیان اینکه حوادث استان در بخش شهری نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش پیدا کرده، گفت: در بخش روستایی نیز شش درصد کاهش حوادث داشته ایم که این نشان از عملکرد و برنامه ریزی خوب دفتر نگهداری و تعمیرات معاونت توسعه و بهره وری آب در زمینه های مختلف است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد افزود: مرکز راهبری شهرستان و مرکز ارتباطات مردمی شرکت با شماره تماس 122  در تمامی روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمای هم استانی ها می باشد، لذا از مردم تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه حوادث با این مرکز تماس حاصل فرمایند.

کد خبر: 1902
  تاریخ خبر : 1402/12/27
 روابط عمومی
 178