گزارش تصویری

بیانیه دعوت به راهپیمایی شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق و شهادت سردار زاهدی و یارانش، همکاران و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان یزد را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ 
جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود. 
امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد. 
جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت های آزاده جهان، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی خواهیم  بود.

 

کد خبر: 1920
  تاریخ خبر : 1403/01/16
 روابط عمومی
 110