گزارش تصویری

بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهرستان اردکان بازدیدکرد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از این پروژه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، گفت: پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهرهای اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

او اعتبار این پروژه را 350 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه 58 درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این پروژه 34 کیلومتر است که تاکنون 20 کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر 500 تا 800میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

کد خبر: 1944
  تاریخ خبر : 1403/02/02
 روابط عمومی
 93