گزارش تصویری

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد و عملکرد نیروهای آماده باش این شرکت در سطح شهر بازدید به عمل آورد.

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در این بازدید که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی ها هستند.


او تعداد اکیپ های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را 119 تیم عنوان کرد و افزود: بیش از 260 نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.


مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و  ۵۰۰ تماس مردمی و  انجام بیش از 400 عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

کد خبر: 1958
  تاریخ خبر : 1403/02/08
 روابط عمومی
 94