گزارش تصویری

بازدید اعضای شورای راهبری فناوری اطلاعات آبفای خراسان رضوی از آبفای استان یزد

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد از بازدید اعضای شورای راهبری فناوری اطلاعات آبفای خراسان رضوی از مرکز CRM شرکت آب و فاضلاب استان یزد به منظور انتقال تجربیات خبر داد.

مهدی دهقان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: اعضای شورای راهبری فناوری اطلاعات آبفای خراسان رضوی به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت های این نرم افزار، انتقال تجربیات و تسریع در راه اندازی و استقرار این نرم افزار از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد بازدید کردند. 

   او به پیشتازی این شرکت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان اشاره کرد و افزود: با راه اندازی نرم افزار CRM، امکان ارائه خدمات فروش و پس از فروش به صورت غیرحضوری برای مشترکان آبفای استان یزد فراهم شد.

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد با بیان اینکه این بازدید به پیشنهاد مرکز ملی CRM آبفای کشور انجام شد، ادامه داد: در این بازدید علاوه بر بررسی توانایی ها و امکانات تخصصی این نرم افزار و آشنایی با فرایندها و دستورالعمل های ارائه خدمات به مشتریان، سلسله نشستهایی هم با کارشناسان و مدیران بهره برداری و رئیس گروه GIS آبفای استان یزد صورت گرفت.  

   دهقان اظهار داشت: در این نشستها پیرامون نحوه استقرار نرم افزار CRM و همچنین نرم افزار GIS در آبفای خراسان رضوی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: 1962
  تاریخ خبر : 1403/02/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/02/11
 روابط عمومی
 129