گزارش تصویری

حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد مهار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: حادثه نشت آب بر اثر ترکیدگی لوله اصلی خیابان مهدی(عج) در شهر یزد مهار شد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مورد این حادثه گفت:  حادثه نشت آب بر اثر ترکیدگی لوله اصلی در خیابان مهدی در ساعت 10 و 34 دقیقه به سامانه 122  اطلاع داده شد و پرسنل عملیاتی اتفاقات آبفا پس از 15 دقیقه به محل مراجعه و اقدام به قطع آب نمودند.

او افزود: با حضور و تلاش تیم های عملیاتی اتفاقات این شرکت، حادثه در کمترین زمان ممکن و حداقل میزان خسارت به ابنیه مجاور در ساعت 16 و 30 دقیقه مهار و ایمن سازی لوله آب شکسته شده انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد یکی از علل شکستگی لوله را نشست بستر لوله در اثر بارندگی اخیر عنوان کرد و ادامه داد: سایر عوامل موثر در این حادثه در دست بررسی است.

علمدار به حضور و مشارکت فعال مدیریت بحران استانداری، شهرداری منطقه تاریخی، آتش نشانی، نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور اشاره کرد و اظهار داشت: در اثر ترکیدگی لوله اصلی و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شد که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی پرسنل آبفا با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شد.

او با بیان اینکه در اثر نفوذ آب به ساختمان های مجاور یک باب منزل و دو باب مغازه دچار آبگرفتگی و تخریب شدند، گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

کد خبر: 1969
  تاریخ خبر : 1403/02/14
 روابط عمومی
 110