گزارش تصویری

راه اندازی سکوی برداشت آب شرب در منطقه حسن آباد

مدیر امور آبفای منطقه دو یزد از راه اندازی سکوی برداشت آب شرب اضطراری در انتهای بلوار امام رضا واقع در منطقه حسن آباد خبر داد.

محمد حسین اسماعیلی مدیر امور آبفای منطقه دو یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: در شرایط قطع آب انتقالی و شکستگی های شبکه با زمان مرمت زیاد ممکن است مشترکین مناطق بالادست این منطقه با نوسانات افت فشار یا قطع آب روبرو شوند، به همین منظور ایستگاه برداشت آب در بلوار امام رضا منطقه حسن آباد مشیر راه اندازی شد. 
 
او با بیان اینکه آب این سکو از آب با کیفیت انتقالی از خط انتقال اصلی، مستقیم از محل خروجی مخازن شحنه تامین می شود، افزود: این چهارمین سکوی برداشت آب شرب، با کیفیت مناسب است که برای رفاه حال همشهریان در سطح شهر یزد احداث می شود.
 
مدیر امور آبفای منطقه دو یزد بر ضرورت مصرف بهینه آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو تاکید کرد و ادامه داد: تا پیش از این آب مورد نیاز در شرایط اضطراری این محدوده با تانکر سیار و ثابت تامین می شد. 
 
اسماعیلی تصریح کرد: شرکت آبفا به منظور تامین فشار کافی آب در این محدوده پروژه حفر هشت حلقه چاه، احداث خط انتقال، احداث مخزن پنج هزار و 10 هزار متر مکعبی، خط انتقال رفت و برگشت و ایستگاه پمپاژ را در دستور کار خود دارد که در مجموع کل این پروژه بالغ بر 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انتظار میرود تا پایان بهار 1404 این طرح مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

کد خبر: 2023
  تاریخ خبر : 1403/03/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/03/21
 روابط عمومی
 163