گزارش تصویری

پیام مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب (۲۵خرداد تا ۳۱خرداد) پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

آن هنگام که خداوند مهربان نعمتهای خود را بر بندگانش تکمیل می نمود، فرمود: «وَ جَعَلْنا مِنَ الْماءِ کُلَّ شَیْ ءٍ حَیٍّ: و هر موجود زنده ای را از آب آفریدیم.» ️بی شک یکی از نعمتهای بی نظیر خداوند ” نعمت آب” است که مظهر پاکی و زلالی، جلوه ی زیبایی و طراوت  است .

بار دیگر و همزمان با آغاز فصل تابستان، هفته صرفه جویی در مصرف آب همچون سال های گذشته یادآور احتیاط در مصرف آب است که  بحران کم آبی را پر رنگ تر می کند.


اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ی صرفه جویی در مصرف آب با شعار "آب، محور امنیت و ضامن توسعه '' از همکاران پرتلاش و سقایان خدوم مردم در سراسر استان انتظار دارم تا به عنوان نماد و آینه ای در اذهان جامعه، پاس داشت آب و صرفه جویی در مصرف این جانمایه ی حیات را از خود و خانواده ی خود آغاز نموده و اصول استفاده ی بهینه از آن را در جامعه ترویج دهند، بی شک نگاه جامعه به ما سقایان مردم به عنوان یک الگو بوده و رفتارمان در استفاده از آب، در فرهنگ جامعه تأثیر مستقیم و موثر خواهد داشت به امید  اینکه همه باهم تشنگی زمین را دریابیم و در راستای حفظ ذخایر آبی کوشا باشیم.

کد خبر: 2041
  تاریخ خبر : 1403/03/30
 روابط عمومی
 181