گزارش تصویری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز هفته دفاع مقدس

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد فرخنده ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛
سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) نقطه عطفی در تاریخ اسلام است؛ چرا که محمد مصطفی (ص) در زمانه ای قدم به جهان هستی گذاشت که جهل، خرافات و تعصبات قومی و قبیله ای فضای جامعه را فرا گرفته بود و تولد پیامبر اکرم (ص) نور امیدی بود که نهال خرد، دانش، مهر و عاطفه را در جامعه آن روز کاشت و سرانجام این نهال در سال‌های آینده به بار نشست.

همچنین، تقارن ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ص) با میلاد پیامبرگرامی اسلام (ص) نیز شادی و عظمت این روز فرخنده را نزد عاشقان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) دو چندان کرده است.

دوران پر شکوه و سرشار از رشادت دفاع مقدس نیز، یادآور شکوه مقاومت و حماسه دلیرانه ملت بزرگ ایران و تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد این ایام غرور آفرین به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و به ویژه پرسنل محترم آبفای استان یزد تبریک می کنم و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری ” مدظله العالی ” از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

 

کد خبر: 2156
  تاریخ خبر : 1403/06/31
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/06/31
 روابط عمومی
 181