گزارش تصویری

پیگیری آخرین وضعیت اجرای مصوبات شهرستان اشکذر

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از پیگیری آخرین وضعیت اجرای مصوبات شهرستان اشکذر با حضور استاندار و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: در سال گذشته اصلاح و بازسازی 610 متر شبکه توزیع آب در روستاهای اسلام آباد و بندر آباد از توابع شهرستان اشکذر بخش مرکزی انجام شده و اصلاح و توسعه 250 متر شبکه توزیع آب برای روستای بندر آباد در دستور کار قرار گرفت.

او از شستشوی خط فاضلاب روستای حجت آباد وزیری شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: همچنین در این نشست مصوب شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری پیگیری لازم در جهت تامین اعتبار برای تکمیل فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) این شهرستان را انجام دهد و این اعتبار را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهد.

گفتنی است در این نشست گزارشی از وضعیت اجرا و تحقق مصوبات مرتبط با  موضوعاتی از جمله اعتبارات، تقویت زیرساخت های آموزشی، خدماتی، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، امور روستایی، آسفالت، زیرسازی و بهسازی جاده ای ارائه و تکمیل پروژه های باقی مانده و اقدام در راستای پاسخ مناسب به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: 2168
  تاریخ خبر : 1403/07/09
 روابط عمومی
 274