گزارش تصویری
   

آبفای یزد پیشگام در رضایت مردمی

مدیر دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: استان یزد کم شکایت ترین استان ما در کشور است که نشان دهنده رضایت مردمی استان از این شرکت می باشد.

محرمی راد مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از فعالیت ها و مجموعه‌های مختلف، شرکت آب و فاضلاب استان یزد را از استان‌های با کمترین شکایات مردمی از آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده رضایت مردمی استان از شرکت آبفای یزد است و همچنین می تواند الگویی برای پیاده سازی فعالیت‌های این شرکت در سایر استان‌ها نیز باشد.

او افزود: هدف از این بازدیدها تحقق اهداف کلان شرکت های آب و فاضلاب در راستای خدمت رسانی به مردم و همچنین بروزرسانی و کارآمدی فرآیندهای مدیریت اجرایی در این شرکت ها است.

مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه زمان پاسخگویی به شکایات در آبفای یزد بین 3 تا 4 روز و پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: یکی از شاخص های ما برای ارزیابی شرکت ها سرعت رسیدگی به شکایات و خواسته های مردم است که با بهبود فرآیندهای مدیریتی، کیفیت خدمات و رضایت مشترکین نیز ارتقاء پیدا می کند. 

محرمی راد نظارت را یکی از ارکان مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: مدیران علاوه بر نظارت دستگاه ها و نهادهای نظارتی، باید با اجرای خود نظارتی در مجموعه و فرآیندهای مدیریتی خود در جهت بهبود مستمر در اصول بهره وری شرکت گام بردارند.

کد خبر: 2324
  تاریخ خبر : 1403/11/01
 روابط عمومی
 87