گزارش تصویری

برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه " آب " در شهر یزد

جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه «آب» ویژه دانش آموزان سال اول ابتدایی با حضور صابری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد ، قانع مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد مدیران و مسئولان شرکت آبفا و جمعی از دانش آموزان و معلمین آن ها در سالن زنبق یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : شرعیاتی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا  در این جشنواره ، با اشاره به این که واژه آب اولین واژه ایست که دانش آموزان خواندن و نوشتن آن را فرا می گیرند اظهار داشت: ضروری است دانش آموزان  هم زمان با آموختن واژه ی آب  ، فرهنگ صحیح صرفه جویی را  آموزش ببینند تا این فرهنگ از کودکی در آن ها نهادینه شود .
وی با توجه به کمبود آب در استان یزد ، حفظ منابع آب برای نسل های آینده را حائز اهمیت دانست و گفت : شما کودکان بایستی علاوه بر این که خود در مصرف آب صرفه جویی می نمایید، مصرف بهینه آب را به اعضای خانواده نیز یادآوری نمایید.

 در این مراسم ، با اجرای تئاتر کودکانه راه های صرفه جویی در مصرف آب به کودکان آموزش داده شد و اقلام فرهنگی مانند دفتر دانش آموزی، بسته‌های فرهنگی و هدایای دیگر به آن ها اهدا شد .

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 439
  تاریخ خبر : 1396/09/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/09/11
 روابط عمومی
 894