گروه های خبری
گزارش تصویری
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا:
به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : محمد حسین شرعیاتی گفت : نام گذاری یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب به دلیل فرارسیدن فصل گرم سال می باشد و با توجه به استفاده از کولرهای آبی و افزایش میزان مصرف آب در این فصل ، مدیریت مصرف از اهمیت بیش تری برخوردار است .
شرعیاتی اظهارداشت : یکی از اهداف مهم این شرکت در این هفته ، آگاه نمودن بیش تر شهروندان با شرایط آبی استان ، ایجاد انگیزه و علاقه مندی برای مدیریت مصرف می باشد .
وی نشست خبری مدیر عامل با اصحاب رسانه ، چاپ راه کارهای صرفه جویی در مطبوعات استانی و کشوری، پخش تیزر و زیر نویس از شبکه استانی سیما، تهیه ی مصاحبه رادیو و تلویزیونی با مدیر عامل ، مدیران و معاونین ، نصب بنر با پیام صرفه جویی در سطح شهرها ، برگزاری گردهمایی روابط عمومی های استان ، چاپ پیام بر روی قبوض آب ، تهیه و تنظیم مسابقه رادیویی و ... را از برنامه های انجام شده توسط این واحد در هفته ی صرفه جویی عنوان کرد .
مدیر روابط عمومی آبفا در ادامه به چندین راهکار ساده صرفه جویی در مصرف آب اشاره نمود و افزود : با نصب سایبان بر روی کولر آبی ضمن برخورداری از هوای خنک تر ، 10 الی 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود و با استفاده از شیرهای اهرمی می توانیم تا 25 درصد از میزان مصرف آب بکاهیم .
شرعیاتی هم چنین استفاده از شیرهای فتو الکتریک در مقایسه با شیرهای معمولی را بسیار در مصرف آب موثر بر شمرد و گفت :با استفاده از این نوع شیرآلات می توان تا 65 درصد از میزان مصرف آب کاست .
وی شست و شوی ماشین با استفاده از سطل آب را صرفه جویی 150 لیتر آب و تمیز کردن حیاط با جاروب را صرفه جویی 200 لیتر آب دانست .
مدیر روابط عمومی آبفا در پایان از شهروندان یزدی به دلیل مصرف صحیح آب تشکر نمود و از آن ها خواست تا با دقت بیشتر در مصرف این شرکت را در راستای تامین آب یاری نمایند .
1402/03/13
1402/03/02