گزارش تصویری

برگزاری جلسه ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی در شرکت آب و فاضلاب استان یزد

بازرسین دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان یزد به بررسی و ارزیابی وضعیت صیانت از حقوق شهروندی در این شرکت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آبفا گفت : در این جلسه، اقدامات و مستندات شرکت در خصوص برنامه­های نه گانه ابلاغی تشریح گردید.

علی جعفری اظهارداشت : ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی طی نه برنامه ابلاغی شامل آموزش و توانمندسازی مدیران و کارکنان ،اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان،پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان،ارتباط با  مردم و توسعه خدمات الکترونیکی،روان سازی قوانین و مقررات،فضا سازی و تبلیغات محیطی،تشویق و ترغیب،پایش و بررسی و ارزیابی  وضعیت حقوق شهروندی در ادارات و مراکز تابعه از ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری انجام می­گیرد.

جعفری بیان کرد : شرکت آب و فاضلاب استان یزد با محوریت کمیته سلامت اداری اقدام به تهیه برنامه بازرسی دوره­ای از ادارات تابعه نموده که تمامی موارد مرتبط با حقوق شهروندی و سلامت اداری مطابق چک­لیست­های ابلاغی و شاخص­های اختصاصی تدوین­شده، مورد نظارت بازرسین قرار می­گیرد.

وی افزود : به منظور آشنایی مدیران و کارکنان شرکت با مبانی حقوق شهروندی و اخلاق فردی ضمن اطلاع­رسانی محیطی و محتوایی، دوره­های آموزشی متعددی به منظور ارتقای سطح دانش مدیران و کارکنان در موضوعات مذکور برگزار می­شود.

وی با اشاره به این که اطلاع­رسانی به شهروندان در خصوص مفاد حقوق شهروندی و نحوه دریافت خدمات یکی از ملزومات اجرایی­شدن این مصوبه است خاطرنشان کرد :  بر این اساس شرکت آبفای استان یزد به روش های مختلف از جمله طراحی و چاپ بروشور، بنر و بسته­های آموزشی، برگزاری جلسات هم­اندیشی با سمن­ها و حضور در رسانه­های جمعی نسبت به انجام این مهم اقدام نموده است.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آبفا در پایان تاکید کرد :  ارائه خدمات بصورت الکترونیکی یکی از راه کارهای اصلی در جهت سلامت اداری و ارتقاء سطح رضایت شهروندان است و در شرکت آبفای استان یزد با ایجاد درگاه­های متعدد از جمله وب­سایت، نرم افزار تلفن همراه، درگاه USSD و تلفن 1522 خدمات فروش و پس از فروش در بستر الکترونیک  ، این مهم به مردم ارائه می­گردد .

کد خبر: 535
  تاریخ خبر : 1397/06/24
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/06/25
 روابط عمومی
 644