گروه های خبری
گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آبفا گفت : در این جلسه، اقدامات و مستندات شرکت در خصوص برنامههای نه گانه ابلاغی تشریح گردید.
علی جعفری اظهارداشت : ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی طی نه برنامه ابلاغی شامل آموزش و توانمندسازی مدیران و کارکنان ،اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان،پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان،ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی،روان سازی قوانین و مقررات،فضا سازی و تبلیغات محیطی،تشویق و ترغیب،پایش و بررسی و ارزیابی وضعیت حقوق شهروندی در ادارات و مراکز تابعه از ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری انجام میگیرد.
جعفری بیان کرد : شرکت آب و فاضلاب استان یزد با محوریت کمیته سلامت اداری اقدام به تهیه برنامه بازرسی دورهای از ادارات تابعه نموده که تمامی موارد مرتبط با حقوق شهروندی و سلامت اداری مطابق چکلیستهای ابلاغی و شاخصهای اختصاصی تدوینشده، مورد نظارت بازرسین قرار میگیرد.
وی افزود : به منظور آشنایی مدیران و کارکنان شرکت با مبانی حقوق شهروندی و اخلاق فردی ضمن اطلاعرسانی محیطی و محتوایی، دورههای آموزشی متعددی به منظور ارتقای سطح دانش مدیران و کارکنان در موضوعات مذکور برگزار میشود.
وی با اشاره به این که اطلاعرسانی به شهروندان در خصوص مفاد حقوق شهروندی و نحوه دریافت خدمات یکی از ملزومات اجراییشدن این مصوبه است خاطرنشان کرد : بر این اساس شرکت آبفای استان یزد به روش های مختلف از جمله طراحی و چاپ بروشور، بنر و بستههای آموزشی، برگزاری جلسات هماندیشی با سمنها و حضور در رسانههای جمعی نسبت به انجام این مهم اقدام نموده است.
معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آبفا در پایان تاکید کرد : ارائه خدمات بصورت الکترونیکی یکی از راه کارهای اصلی در جهت سلامت اداری و ارتقاء سطح رضایت شهروندان است و در شرکت آبفای استان یزد با ایجاد درگاههای متعدد از جمله وبسایت، نرم افزار تلفن همراه، درگاه USSD و تلفن 1522 خدمات فروش و پس از فروش در بستر الکترونیک ، این مهم به مردم ارائه میگردد .