گزارش تصویری

دیدار سرپرست شرکت آبفای یزد با امام جمعه بافق

سرپرست شرکت آبفای استان یزد در نشستی با حضور جمعی از مدیران و معاونین این شرکت با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : دکتر محمد فاتحی در این دیدار با اشاره به وضعیت مناسب آب شرب شهرستان بافق گفت : در حال حاضر آب شرب با کمیت و کیفیت مطلوب در اختیار شهروندان قرار می گیرد .

فاتحی در ادامه به تشریح پروژه های در حال اجرای این شهرستان از جمله اجرای شبکه فاضلاب پرداخت و اظهار داشت : سعی داریم این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود .

وی احداث دستگاه آب شیرین کن را ، یکی از  پروژه ها در راستای تامین آب شرب با کیفیت برای شهروندان عنوان کرد و افزود : مردم باید بدانند قیمت هر متر مکعب آب با استفاده از این دستگاه حدود پنج هزار تومان است و باید تنها باید برای شرب استفاده شود و به هیچ وجه این آب برای مصارف غیر شرب برداشت نشود .

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در این نشست ضمن تشکر از مدیران شرکت آبفا در خصوص تامین آب باکیفیت برا ی این شهرستان گفت : ما از وضعیت آب در بافق راضی هستیم و تفاوت تامین آب را نسبت به  گذشته احساس می کنیم که چقدر راحت تر آب در اختیارمان قرار می گیرد .

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی اظهارداشت : فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب باید در بین مردم گسترش یابد چرا که این موهبت الهی به سختی تامین می شود .

وی تاکید کرد : شهروندان باید بدانند با اینکه ما منابع آب داخلی به اندازه کافی نداریم ، آب بدون جیره بندی و کم ترین مشکل تامین و در اختیار ما گذاشته می شود وباید وسواس خود را در مدیریت مصرف آب بیش تر کنند .

کد خبر: 683
  تاریخ خبر : 1398/06/02
 روابط عمومی
 504