گزارش تصویری

نشست سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای یزد با شهردار مهریز

سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد در نشستی صمیمی با امیر حمزه زارع زاده شهردار مهریز دیدار و گفت و گو نمود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : شهردار مهریز در این نشت گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جداسازی آب فضای سبز از آب شرب ، مدیریت مصرف آب در بخش فضای سبز  و ... ارایه داد .

سرپرست روابط عمومی شرکت آبفا در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف توسط سازمان ها و شهروندان گفت : به دلیل کمبود بارندگی و خشکسالی شدید در سال جاری ، از شهروندان خواستاریم در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را داشته باشند تا بتوانیم تابستان امسال را با کم ترین بحران س‍‍پری کنیم .

سیاوش پاکدل نصب سایبان بر روی کولر های آبی را بسیار ضروری دانست و اظهارداشت : با نصب سایبان کولر علاوه بر کاهش 15 تا 30 درصدی در مصرف آب ، خنک کنندگی کولر دو درجه افزایش می یابد و دیگر نیازی با استفاده از دور کند کولر نیست .

پاکدل در ادامه  اظهارداشت : استفاده از لوازم کاهنده مصرف نیز یکی دیگر از موثرترین  روش های مدیریت مصرف توسط شهروندان می باشد  .

در پایان این نشست ، شهردار مهریز در راستای همکاری با شرکت آبفا در بخش اطلاع رسانی و آموزش همگانی در زمینه مدیریت مصرف آب اعلام آمادگی نمود .

کد خبر: 939
  تاریخ خبر : 1400/01/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/01/28
 روابط عمومی
 1027