گزارش تصویری

حضور مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)

علی اسلامی مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد صبح امروز با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بود .

  1397/05/29

جلسه مجمع صاحبان سهام آبفای یزد برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان یزد به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون مالی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور ، مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت آبفا و سهامداران این شرکت برگزار شد.

تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا ی یزد به عنوان پیشکسوت در امر روابط عمومی

در هفتمین همایش روابط عمومی های استان با اهداء لوحی صادره از سوی علی صالحی مدیر کل روابط عمومی استانداری از تلاش ها و زحمات محمد حسین شرعیاتی مدیر روابط عمومی آبفای یزد به عنوان فرد پیشکسوت در امر روابط عمومی تجلیل شد.

  1397/05/24

اولین ایستگاه برداشت آب شیرین در شهر یزد راه‌اندازی شد

مدیر امور آب یزد از راه اندازی یک ایستگاه برداشت آب شیرین برای اولین بار درشهر یزد خبر داد

  آب
  1397/05/18

تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در پیامی این روز را به خبرنگاران استان یزد تبریک گفت.

  1397/05/16

اجرای بیش از 14 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب درشهر یزد

مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یزد از انجام عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب به طول بیش از 14هزار متر از ابتدای سال جاری در سطح شهر یزد خبر داد .

  1397/05/16
آبفای یزد کسب کرد

رتبه برتر در ارزیابی فرهنگی و دینی در بین شرکت های آبفای سراسر کشور

شرکت آبفای استان یزد در ارزیابی عملکرد فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور، موفق به کسب رتبه برتر در بین شرکت ها آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور شد .

  1397/05/14

برگزاری بیش از دو هزارنفر ساعت دوره آموزشی ویژه پرسنل آبفای یزد

سرپرست واحد آموزش شرکت آبفا از برگزاری دو هزار و 231 ساعت دوره آموزشی ، طی 12 دوره آموزشی با مباحث مختلف برای پرسنل شرکت، در ماه گذشته خبر داد .

  1397/05/10

برگزاری نشست تخصصی مدیران ارشد شرکت‌های آبفا ی شرق کشور

دومین نشست تخصصی مدیران ارشد شرکت‌های آب و فاضلاب شرق کشور ، با موضوع احصاء مشکلات و ارائه راهکارهای بهره برداری و چگونگی پیاده سازی مدیریت دارایی ها به میزبانی شرکت آبفای استان یزد برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره مهرآب یزد با حضور وزیر نیرو

اولین جشنواره مهر آب یزد با حضور وزیر نیرو ومسئولین استانی و جمعی از مردم در آب انبار رستم گیو برگزار شد .

  1397/05/08
وزیر نیرو:

هفت و نیم میلیارد متر مکعب آب برای شرب و بهداشت در کشور تولید می‌شود

وزیر نیرو با اشاره به اینکه حدود هفت و نیم میلیارد متر مکعب آب برای شرب و بهداشت در کشور تولید می‌شود گفت: از این میزان حدود چهار میلیارد و 300 میلیون متر مکعب پساب تولید می‌شود که باید آن را جمع‌آوری کرده و امکان بهره‌مندی از آن را از دست ندهیم.

  1397/05/04

یزد،کم ترین میزان هدر رفت آب در سطح کشور را دارد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت آبفا گفت : کل آب به حساب نیامده آبفای یزد ، 16 درصد می باشد که این میزان از جمله کم ترین مقدار در سطح کشور می باشد .

  آب
  1397/05/03