گزارش تصویری

باید با مدیریت جهادی حرکت کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد:ضیاء زینی فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع)شرکت آبفا یزدبا گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم زیارت عاشورا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهید محمد جهان آرا برگزار نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در آخر این جلسه نیز سرهنگ بازنشسته آقای مشهدی بافان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خصوص چگونگی حصر آبادان وآزاد سازی خرمشهر خاطراتی را تعریف کرد وما را با شرایط بحرانی آن دوران بیشتر از پیش آشنا نمود.

بخشی از سخنان سرهنگ مشهدی بافان بدین شرح می باشد: روز سوم خرداد برای ما روزی بسیار مهم، خاطره‌انگیز و افتخارآفرین است. روزی که دشمن متجاوزانه، ظالمانه، بی‌دلیل به سرزمین، کشور و خاک ایران زمین ما حمله و تجاوز کرد روز سختی بود، اما تلخ‌ترین روز آن روزی بود که بعد از هفته‌ها و روزها ایستادگی و مقاومت خبر سقوط خرمشهر به گوش مردم ما رسید. اما ملت بزرگی که راه و مسیر را از راهبر و امام بزرگش دریافت می‌کرد و تکیه‌گاهش الطاف خداوند و معصومین بود، نام فاطمه و علی، حسین و علی‌بن‌موسی‌الرضا و همه بزرگان دین را رمز شروع عملیات و تکیه‌گاه فتح و پیروزی خود قرار می‌داد.وخرمشهر ازاد شد.

لذا ما باید با مدیریت جهادی حرکت کنیم و همۀ مردم با عزم ملی قدم‌ها و گام‌ها را به پیش بگذارند.امید است در این دولت با حول و قوۀ الهی بر غول تورم و رکود پیروز خواهیم شد. وبا کمک شما مردم راه اشتغال جوانان را به عنوان یک هدف مهم برای مردم و رهبری باز خواهیم کرد. ما زمینه را برای رشد در زمینه‌های مختلف فراهم خواهیم کرد.

کد خبر: 1210
  تاریخ خبر : 1401/03/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/03/16
 روابط عمومی
 1236