گزارش تصویری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت عید سعید فطر

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در پیامی پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به همکاران و هم استانی های عزیز تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛ 


بسم الله الرحمن الرحیم 
  اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ 


دیگربار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست، با زمزمه لبیک اللهم لبیک… از هر کوی و برزن به صفوف نماز عید غفران فراخواند. خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین کمان باران رحمت الهی نظاره گر شادمانی همسفران خویش به وادی  رحمت هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند. 


اینک که یک ماه از پالایش معنوی جان و درخشش نور وجودی ایمان در دل‌های یکایک شما همکاران محترم می‌گذرد، آمدن عید بندگی و قبولی طاعات و عبادات به‌واسطه‌ی رحمت بیکران حضرت حق، بهترین نوید و مژده‌ای است که روزه ‌داران حقیقی درگاه احدیت را شادمان و مسرور می‌سازد. 


اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به مسلمین جهان، همکاران عزیزم و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت،  برای بندگان  خویش رقم بزند 

کد خبر: 1928
  تاریخ خبر : 1403/01/21
 روابط عمومی
 82