گزارش تصویری

اعزام کاروان زیارتی پرسنل آبفای استان یزد به مرقد مطهر امام خمینی(رحمه الله)

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اعزام کاروان زیارتی پرسنل مجموعه آبفای استان با عنوان میثاق با امام بیعت با رهبری به مرقد مطهر امام خمینی(رحمه الله) خبر داد.

ضیاء زینی دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد، تعداد 40 نفر از پرسنل مجموعه آبفا به همت پایگاه مقاومت این شرکت در قالب کاروان زیارتی عازم مرقد مطهر امام (ره) شدند.

او افزود: اعزام این کاروان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام، ترویج فرهنگ انقلابی و پاسداشت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی صورت می پذیرد.

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس شامل برادران در ساعت 14 روز 12 خرداد عازم مرقد مطهر امام راحل (ره) شد و پس از یک سفر معنوی و شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۱۵ خرداد از این سفر باز می گردند.

زینی اظهار داشت: زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم، مسجد مقدس جمکران، زیارت بارگاه شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و زیارت بارگاه آقاعلی عباس از دیگر برنامه های فرهنگی این سفر است.

 

کد خبر: 2014
  تاریخ خبر : 1403/03/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/03/13
 روابط عمومی
 195