گزارش تصویری

تجلیل از همکاران مزدوج شده شرکت آبفای استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از همکاران مزدوج شده این شرکت تجلیل شد.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج سالم در بین جوانان و صیانت از جوانی جمعیت، طی مراسمی از سه پرسنل این شرکت که به تازگی ازدواج نموده اند با اهدائ هدیه، تجلیل و قدردانی شد.

او در این مراسم، نهاد خانواده را مقدس ترین نهاد اجتماعی دانست و ازدواج سالم و آسان را مایه سعادت و سلامت روحی و آسایش زوجین عنوان کرد .

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه ازدواج آسان جوانان باید در جامعه فرهنگ سازی شود افزود: برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه باید جایگزین برنامه‌های سال‌های گذشته شود و این برنامه باید به گونه‌ای باشد تا جوانان به ازدواج آسان ترغیب شوند.

علمدار ادامه داد: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگوی بسیار مناسبی برای ازدواج امروز جوانها است و همه ما باید تلاش کنیم برای هموار کردن و شکل گیری سنت ازدواج آسان جوانان این فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی را ترویج و به نسل های آینده نیز انتقال دهیم.
او اظهار داشت: اهدای وام 200 میلیون تومانی و فراهم کردن امکانات سفر زیارتی برای زوجین از جمله مشوق های این شرکت برای ترغیب پرسنل به ازدواج است.

کد خبر: 2022
  تاریخ خبر : 1403/03/21
 روابط عمومی
 215