گزارش تصویری

برگزاری مانور شناسایی تهدیدها و آسیبهای مراکز مدیریت ارتباط با مشتریانCRM

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری مانور شناسایی تهدیدها و آسیبهای مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با حضور دستگاه های خدمات رسان استان خبر داد.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در این مانور که با حضور مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سوری مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور و جمعی از مدیران شرکت آبفای استان برگزار شد، گفت: مراکز تماس به عنوان خط مقدم خدمات مشتریان برای بسیاری از سازمان ها عمل می کنند.

او با بیان اینکه این مراکز که در اصطلاحات بین المللی ویترین نامیده می شوند و طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند، افزود: این خدمات شامل راهنمایی، ثبت درخواست، پیگیری و ثبت شکایات را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: حوادث و بلاهای طبیعی و غیر طبیعی، قطع برق، اختلال و آسیب به زیرساخت های ارتباطی و سخت افزاری، حملات سایبری و تماس های انبوه از جمله بحران های مراکز ارتباطی است.

مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مانور شرکت آبفای استان یزد را جزء سه شرکت برتر کشور در زمینه سطح ارائه خدمات به مشتریان عنوان کرد و گفت: بر اساس عملکرد مراکز تماس به ویژه با توجه به فصل گرما، مرکز 122 استان یزد از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری و نیروهای متخصص و کارآمد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

او با بیان اینکه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای یزد می تواند الگوی مناسبی برای مراکز مشابه در سراسر کشور باشد، افزود: هدف از برگزاری این مانور سنجش میزان تاب آوری، استقامت و چابکی مراکز ارتباط با مشتریان در شرایط بحرانی است.

 

کد خبر: 2094
  تاریخ خبر : 1403/05/11
 روابط عمومی
 186