گروه های خبری
گزارش تصویری
مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: ایجاد زیرساختهای مناسب برای مراکز 122، زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان می تواند موجب تحقق هر چه بیشتر اهداف و زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.
مهدی دهقان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد در بازدید مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان کرمانشاه از مرکز CRM این شرکت گفت: ارتباط بین مراکز 122 استانها به منظور آشنایی بیشتر با توانمندی های نرم افزار CRM، انتقال تجربیات و تسریع در راه اندازی و استقرار این نرم افزار می تواند موجب و زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.
مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد ادامه داد: این مرکز خدمات فروش و پس از فروش را بصورت هوشمند از طریق ivr و همچنین ثبت درخواستهای فروش و پس از فروش از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان این مرکز بصورت شبانه روزی و در تمامی ایام ارائه می دهد.
کد خبر: 2216
تاریخ خبر : 1403/08/15
روابط عمومی
574
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط